Rainwater

Garanti Koşulları

Ürünlerimiz için üretici garantisi sunuyoruz. Garantiye ilişkin talepleriniz için, lütfen bizimle iletişime geçin. Aşağıda, garanti kapsamında olan konulara ilişkin bir genel bakış bulabilirsiniz.

SU ARITMA SİSTEMLERİ

Garanti Kapsamı

2+8 / Yıl

Su depolama sisteminde tank parçası için 2+8 yıl garanti süresi geçerlidir.

ARITMALI SU SEBİLLERİ

Garanti Kapsamı

2+8 / Yıl

İşletme kullanım alanlarında sistem bakım önerisi; 6-8 ay / evsel kullanımlarda 12 ay'dır.

MUTFAK / MUSLUK

Garanti Kapsamı

2+8 / Yıl

Akıllı pil sisteminin kontrolü kullanıcı tarafından yapılmaktadır.

GENEL SU YUMUŞATMA SİSTEMLERİ

Garanti Kapsamı

2+8 / Yıl

Sistem bakımı için Rainwater destek ile iletişime geçebilirsiniz.

1. Rainwater garantisinin kapsamı nelerdir?

Rainwater garantisi, garanti dönemi içerisinde hatalı malzeme veya işçilikten dolayı Rainwater ürününün arızalanması durumunda, ürünün tamir veya değişimini (Rainwater’ın kararına göre) kapsamaktadır.

Ürün parçalarının herhangi birinin stoklarda mevcut bulunmaması (örn.; belirli renk seçenekleri) durumunda; Rainwater, söz konusu parçayı çalışır durumunda bir yenisi ile değiştirecektir. Yasal haklarınız, bu garanti kapsamından etkilenmemektedir…

2. Rainwater garantisi dışındaki hususlar nelerdir?

Rainwater cihazları, iç mekan kullanımlarında su arıtmada sürekli yüksek performans sağlamak için tasarlanmış ve üretilmiştir. Bir Rainwater ürünü, tasarlanma amacı doğrultusunda kullanılır ve garanti süresinde arızalanırsa, söz konusu cihazın tamir veya değişimini yapmak bizim sorumluluğumuzdadır.

Ancak; Rainwater garantisinin cihaz onarım veya değişimini kapsamadığı durumlar da söz konusu olabilir. Bu hususlar, aşağıda listelenerek dikkatinize sunulmuştur:

Zaman içerisinde kullanımla aşınabilir parçalar (örneğin; filtre, düğme, sensör, bataryalar, plastik aksam, vs.) dahil olmak üzere normal aşınma ve yıpranma.
Kazaen oluşan hasar.

Ürün etiketinde belirtilen değerlere uygun olmayan voltaj kaynakları nedeniyle oluşan arızalar.
Önerilen cihaz bakımının yapılmamasından kaynaklanan hasar.
Tıkanıklıkların giderilmesi. Rainwater cihazınızın tıkanması durumunda lütfen bunu gidermeye ilişkin detaylar için Rainwater Kullanım Kılavuzuna bakınız. Eğer emin değilseniz,

444 0 420 numaralı ücretsiz telefondan arayarak müşteri destek hattı ile görüşebilirsiniz.

Ne yapmanız gerektiği konusunda bir Rainwater uzmanı size yardımcı olacaktır.
Taşıma, kaçak, elektrik kesintisi veya ani voltaj yükselmesi gibi harici kaynaklardan oluşan hasar.
Rainwater’ın kontrolü dışında meydana gelen arızalar.

Şunlardan kaynaklanan arızalar:

– Cihazın amacı dışında, bakımsız veya dikkatsiz kullanımı;
– Su Arıtma Cihazlarnın, Rainwater Kullanım Kılavuzu doğrultusunda kullanılmaması;
– Rainwater cihazının, satın alındığı ülkede normal ev tipi ürün kullanımının haricinde kullanılması.
– Rainwater talimatları doğrultusunda monte edilmemiş veya kurulmamış parçaların kullanılması.
– Orijinal Rainwater Parçaları olmayan parça ve aksesuarların kullanılması. Tüm Rainwater cihazlarına ait orijinal Rainwater yedek parçaları ve aksesuarlarının tamamına www.rainwater.com.tr web adresimizden ulaşabilirsiniz.
– Hatalı montaj veya kurulum (Rainwater tarafından yürütülenler hariç).
– Rainwater veya yetkili temsilcileri haricindeki kişiler tarafından yapılan onarım veya modifikasyonlar.

Rainwater garantisinin kapsamı hakkında herhangi bir sorunuz olması durumunda sizlere yardımcı olmaktan memnuniyet duyacağız. Bizlere 444 0 420 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.

3. Garanti şart ve koşulları nelerdir?

Garanti, satın alma tarihinde (veya daha geç olması durumunda teslimat tarihinde) yürürlüğe girer.
Garanti kapsamında cihazınızda yapılacak işlemler öncesinde teslimat / satın alma belgeleriniz hazır olmalıdır. Bu belgeler olmadan yapılacak işlemlerden ücret alınacağını unutmayınız. Lütfen, her daim satın alma faturanızı veya teslimat formunuzu saklayınız.
İşlemlerin tamamı, Rainwater veya yetkili temsilcileri tarafından gerçekleştirilecektir.
Değiştirilen parçalar, Rainwater’ın mülkiyetine geçecektir.
Cihazınızın garanti kapsamında tamirde geçen süre garanti süresine eklenecektir. Azami tamir süresi 20 iş günüdür. Arızanın 10 iş günü içinde giderilememesi durumunda, Rainwater benzer özelliklere sahip başka bir ürünü, tüketicinin kullanıma sunmakla yükümlüdür.
Garanti, tüketici olarak yasal haklarınıza ilave olan ve bu haklarınızı etkilemeyen yan haklar sağlamaktadır.

4. Garanti ne zaman başlar?

Garanti, Rainwater ürününü satın aldığınız tarihte veya daha geç olması durumunda teslimat tarihinde yürürlüğe girmektedir.

5. Rainwater garantisi nerelerde geçerlidir?

Rainwater markalı cihazın yurtdışına satılması durumunda bu garanti, sadece cihazın satıldığı ülkede kullanılması şartı ile geçerli olacaktır. Rainwater markalı cihazınızı yurt dışına çıkarırsanız garanti geçersiz olabilir. Ancak, yeni ikamet ettiğiniz ülkede size yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağız.

6. Rainwater ürün garantisi devredilebilir mi?

Rainwater garantileri, cihaz ile birlikte devredilebilir. Ancak bunun için yetkili satıcıdan temin edilen satın alma belgesinin orijinalinin, cihaza ilişkin tüm mülkiyet değişikliklerinde cihazın iyi ve çalışır durumda olduğunu kanıtlayan belgelerle ile birlikte sunulması gerekmektedir.