Havale / EFT ile ödemeyle ilgili sorular

En çok sorulan soruların cevaplarını listeledik. Merak ettiklerinizi bu sayfada bulabilirsiniz.

Havale / EFT ile nasıl ödeme yapabilirim?

Alışveriş sepetinizde teslimat bilgilerinizi eksiksiz doldurduktan sonra ödeme adımında ‘’Sipariş Ver’’ butonuna tıkladığınızda ödemenizi tamamlamak için online ödeme ekranına yönlendirileceksiniz. Ödemenizi tamamlamak için Online Ödeme ile Öde dijital cüzdan hesabınıza giriş yaptığınızda, ‘’Havale / EFT’’ menüsü altında yer alan Havale / EFT anlaşmalı bankalardan dilediğini seçtikten sonra online ödeme ekranı üzerinden size gösterilen olan banka hesap bilgilerine havale/EFT ile para aktarımını gerçekleştirerek ödemenizi tamamlayabilirsiniz. Havale / EFT işleminizi gerçekleştirirken, açıklama alanına mutlaka sipariş ekranında sizinle paylaşılmış olan sipariş referans numaranızın eklenmesi rica olunur. Sipariş tamamlandıktan 24 saat içerisinde havale ödemesi ulaşmayan siparişler iptal edilecektir.

Havale / EFT ile siparişimi tamamladım ama siparişim iptal edildi, ne yapmalıyım?

Sipariş oluştuktan 24 saat içerisinde içerisinde havale / EFT ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilecektir. Ödeme yönteminizi bu kuralı dikkate alarak müşterisi olduğunuz banka aracılığıyla gerçekleştirmeniz ve günlük havale / EFT limitinizi gözeterek 24 saat içerisinde tamamlamanız rica olunur. Siparişinizin başka bir sebepten iptal olduğunu düşünüyorsanız Rainwater Müşteri Hizmetleri (444 4 420) ile iletişime geçebilirsiniz.

Havale / EFT ile aldığım ürünleri iade etmek istersem ne yapmalıyım?

İade koşulları kapsamında ürününüzün iade süreci tamamlandığında iade tutarınız iyzico ile Öde dijital cüzdan içerisindeki rainwater hesap bakiyesine yapılmaktadır.

Siparişler ile ilgili sorular

En çok sorulan soruların cevaplarını listeledik. Merak ettiklerinizi bu sayfada bulabilirsiniz.

Eğer birden fazla cihaz alırsam indirim uyguluyor musunuz?

Maalesef şu anda birden fazla cihaz alımlarında indirim uygulamamız bulunmamaktadır.

Ürünümün garanti süresi bitti, yeni ürün almak istiyorum, indirim uyguluyor musunuz?

Garanti süresi biten eski modellerin yerine yeni model bir Rainwater ürününü indirimli olarak alabilirsiniz. İndirim oranları düzenli olarak güncellenmektedir. Cihazınızın desteği biten model grubunda olduğundan emin olmak ve indirim kuponu alabilmek için 444 0 420 numaralı, destek hattımızı arayabilirsiniz.

Ürünü almadan önce denemek istiyorum. Deneme ürün gönderiyor musunuz?

Ürünlerimizi Rainwater demo noktalarını ziyaret ederek deneyebilirsiniz. Demo noktalarımızın bilgisi için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz ya da rainwater.com.tr’de bulabilirsiniz.

İnternet sayfasından satın aldığım cihazı/cihazları kaç gün içerisinde teslim alabilirim?

Sistemimize gelen siparişler 24 saat içerisinde anlaşmalı kargo firmamıza teslim edilerek kargoya verilmektedir. Siparişin ulaşma süresi bulunulan lokasyona göre değişiklik gösterebilir. Hafta sonu ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Faturam ulaşmadı, faturamı gönderebilir misiniz? Faturamı çöpe attım yeniden fatura gönderebilir misiniz?

Faturanızın tekrar gönderilmesi için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Destek personelimiz, talebinizi yerine getirecektir.

İnternet sitesinden yapılan alışverişlerde kredi kartıma özel ne gibi taksit fırsatları bulunmaktadır?

Farklı kredi kartlarına farklı taksit seçenekleri sunmaktayız. Güncel bilgi için lütfen müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçiniz.

İadeler ile ilgili sorular

En çok sorulan soruların cevaplarını listeledik. Merak ettiklerinizi bu sayfada bulabilirsiniz.

Cihazımın kutusunu açtığım halde iade etme şansım var mı?

Koşulsuz ürün iadesi, sadece www.rainwater.com.tr üzerinden satın alınan ürünler için geçerlidir. İade sürecinin başlayabilmesi için, satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade talebinizi 444 0 420 numaralı destek hattımıza bildirmeniz gerekmektedir.

 
Cihazımı iade etmek yerine başka bir cihaz ile değiştirebiliyor muyum?

İnternet sitemizden satın alınan ürünler için öncelikli olarak para iadesi yapılmaktadır. Para iadesi yapıldıktan sonra, yeni ürünün siparişini oluşturabilirsiniz

Ben ürünümü aldıktan sonra yeni modeli çıkmış. Bunu değiştirebilir miyim?

Eğer su arıtma cihazı ürünü www.rainwater.com.tr adresinden satın aldı iseniz, 14 gün içinde iade ederek istediğiniz ürünü yeniden sipariş verebilirsiniz. 14 gün üzeri kullanılmış ürünlerin koşulsuz iade hakkı bulunmamaktadır.

İade etmek istediğim cihazın geri ödemesini kaç gün içerisinde alabiliyorum?

Onaylanan bir para iadesi talebi, ilgili bankanın performansına göre 2 ile 6 iş günü arasında tamamlanmaktadır.

Servis ile ilgili sorular

En çok sorulan soruların cevaplarını listeledik. Merak ettiklerinizi bu sayfada bulabilirsiniz.

Cihazım çalışmıyor ne yapabilirim?

Ürününüzün çalışmaması ya da performansının düşmesi durumunda, müşteri hizmetlerimizi arayarak ürünün kargo ile sizden alınmasını talep edebilirsiniz. Kargo personeli ürünü sizden teslim alarak Rainwater servis merkezine teslim edecek ve ürün en kısa sürede bakımları yapılacak size geri gönderilecektir. Dilerseniz sizde ürünü Rainwater Servis Merkezine getirebilirsiniz. Rainwater Servis Merkezi adresine yetkili servis noktaları bölümünden ulaşabilirsiniz.

Arızalı ürün gönderiminde kargo ücreti ödemeli miyim?

Arızalı ürünlerin gönderimini müşteri hizmetlerimiz üzerinden organize etmeniz durumunda herhangi bir kargo ücreti ödemeniz gerekmemektedir.

İnternette aradığımda Rainwater servisi olarak pek çok farklı firma çıkmaktadır, hangisi sizin servisiniz nasıl bilebilirim?

Tüm yetkili servislerimizin bilgisi web sitemizin destek bölümünde bulunmaktadır. Yetkisiz servislerde yapılan işlemler ve orjinal olmayan parça kullanımları ürünlerde ciddi sorunlara yol açabilmektedir. Servis desteği için lütfen 444 0 420 numaralı hattımızdan bizimle iletişime geçiniz.

Cihazımın garantisini uzatma şansım var mı?

Şu an için uzatılmış garanti uygulamamız bulunmamaktadır.

Kullanıcı hataları garanti kapsamına girmekte midir?

Garanti geçerlilik koşulları ürünün kullanma kılavuzunun ve garanti belgesinin ilgili bölümünde belirtilmiştir. Bu koşullara aykırı kullanımlar için ücretsiz bakım/tamir hizmeti maalesef sağlanamamaktadır.

Tüm cihazların garanti süresi aynı mıdır?

Su arıtma cihazları kategorilerinde garanti süresi 2+8 yıl olup, musluk batarya gibi aksesuarlar için garanti süresi 2 yıldır.

Cihazımın garanti süresi bittikten sonra ne yapmalıyım?

Rainwater, ürün ömrü boyunca ürünlere her türlü servis hizmetini sağlayacaktır.

 
Cihazımın garanti süresini başlatmak için ne yapmam gerekiyor?

Cihazınızı www.rainwater.com.tr adresinden ya da, 444 0 420 numaralı destek hattımızı kullanarak kaydettirebilirsiniz.

 
Cihazıma ait parçaları nereden satın alabilirim?

Ürününüze ait aksesuar ve yedek parçaları rainwater.com.tr yedek parça kategorisi adresinden satın alabilirsiniz. Daha fazla destek için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz

Başka bir modele ait parçaları kendi cihazımda kullabilir miyim?

Eğer sizin ürününüzün modeli ile ilgili aksesuar veya parçanın uyumluluğu varsa parçayı kullanabilirsiniz. Daha fazla bilgi için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Kırılan parçaları size göndermem gerekiyor mu?

Kırıklar ücretli tamir statüsünde yer aldığından eski parçayı bize iade etme yükümlülüğünüz bulunmamaktadır.

Servisteki cihazımın durumunu nasıl öğrenebilirim?

Ürününüzün onarımdaki durumunu sorgulamak için müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Bugün için alım oluşturulmasına rağmen kargo şirketi gelmedi, neden?

Rainwater olarak ürünlerin müşteri lokasyonundan alınmasını kargo firması ile organize etmekteyiz. Alımla ilgili bir problem yaşanması durumunda, müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek destek alabilirsiniz.

 
Uzun süre şehir dışında olacağım. Su arıtma cihazımı enerji bağlantılı şekilde bırakabilir miyim?

Rainwater olarak uzun süre ürünün kullanılmadığı durumlarda şarjda bırakılmamasını öneriyoruz.

 
Rainwater su arıtma Cihazımın (Türkçe) kullanma kılavuzuna nasıl ulaşabilirim?

Ürün kutularında kullanma kılavuzu kitapçığı bulunmaktadır. Kitapçığın kaybedilmesi durumunda, müşteri hizmetlerimizden destek alarak mail ile size gönderilmesini sağlayabiliriz.