Sıkça Sorulan Sorular – Rainwater
444 0 420
Rainwater

Sıkça Sorulan Sorular

Havale / EFT ile ödemeyle ilgili sorular

En çok sorulan soruların cevaplarını listeledik. Merak ettiklerinizi bu sayfada bulabilirsiniz.

Havale / EFT ile nasıl ödeme yapabilirim?

Alışveriş sepetinizde teslimat bilgilerinizi eksiksiz doldurduktan sonra ödeme adımında ‘’Sipariş Ver’’ butonuna tıkladığınızda ödemenizi tamamlamak için online ödeme ekranına yönlendirileceksiniz. Ödemenizi tamamlamak için Online Ödeme ile Öde dijital cüzdan hesabınıza giriş yaptığınızda, ‘’Havale / EFT’’ menüsü altında yer alan Havale / EFT anlaşmalı bankalardan dilediğini seçtikten sonra online ödeme ekranı üzerinden size gösterilen olan banka hesap bilgilerine havale/EFT ile para aktarımını gerçekleştirerek ödemenizi tamamlayabilirsiniz. Havale / EFT işleminizi gerçekleştirirken, açıklama alanına mutlaka sipariş ekranında sizinle paylaşılmış olan sipariş referans numaranızın eklenmesi rica olunur. Sipariş tamamlandıktan 24 saat içerisinde havale ödemesi ulaşmayan siparişler iptal edilecektir.

Havale / EFT ile siparişimi tamamladım ama siparişim iptal edildi, ne yapmalıyım?

Sipariş oluştuktan 24 saat içerisinde içerisinde havale / EFT ödemesi yapılmayan siparişler iptal edilecektir. Ödeme yönteminizi bu kuralı dikkate alarak müşterisi olduğunuz banka aracılığıyla gerçekleştirmeniz ve günlük havale / EFT limitinizi gözeterek 24 saat içerisinde tamamlamanız rica olunur. Siparişinizin başka bir sebepten iptal olduğunu düşünüyorsanız

Siparişler ile ilgili sorular

En çok sorulan soruların cevaplarını listeledik. Merak ettiklerinizi bu sayfada bulabilirsiniz.

Eğer birden fazla cihaz alırsam indirim uyguluyor musunuz?

Maalesef şu anda birden fazla cihaz alımlarında indirim uygulamamız bulunmamaktadır.

Ürünümün garanti süresi bitti, yeni ürün almak istiyorum, indirim uyguluyor musunuz?

Garanti süresi biten eski modellerin yerine yeni model bir Rainwater ürününü indirimli olarak alabilirsiniz. İndirim oranları düzenli olarak güncellenmektedir. Cihazınızın desteği biten model grubunda olduğundan emin olmak ve indirim kuponu alabilmek için 444 0 420 numaralı, destek hattımızı arayabilirsiniz.

Ürünü almadan önce denemek istiyorum. Deneme ürün gönderiyor musunuz?

Ürünlerimizi Rainwater demo noktalarını ziyaret ederek deneyebilirsiniz. Demo noktalarımızın bilgisi için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz ya da rainwater.com.tr’de bulabilirsiniz.

İnternet sayfasından satın aldığım cihazı/cihazları kaç gün içerisinde teslim alabilirim?

Sistemimize gelen siparişler 24 saat içerisinde anlaşmalı kargo firmamıza teslim edilerek kargoya verilmektedir. Siparişin ulaşma süresi bulunulan lokasyona göre değişiklik gösterebilir. Hafta sonu ve resmi tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Faturam ulaşmadı, faturamı gönderebilir misiniz? Faturamı çöpe attım yeniden fatura gönderebilir misiniz?

Faturanızın tekrar gönderilmesi için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçmeniz gerekmektedir. Destek personelimiz, talebinizi yerine getirecektir.

İnternet sitesinden yapılan alışverişlerde kredi kartıma özel ne gibi taksit fırsatları bulunmaktadır?

Farklı kredi kartlarına farklı taksit seçenekleri sunmaktayız. Güncel bilgi için lütfen müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçiniz.

İadeler ile ilgili sorular

En çok sorulan soruların cevaplarını listeledik. Merak ettiklerinizi bu sayfada bulabilirsiniz.

Cihazımın kutusunu açtığım halde iade etme şansım var mı?

Koşulsuz ürün iadesi, sadece www.rainwater.com.tr üzerinden satın alınan ürünler için geçerlidir. İade sürecinin başlayabilmesi için, satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade talebinizi 444 0 420 numaralı destek hattımıza bildirmeniz gerekmektedir.

Cihazımı iade etmek yerine başka bir cihaz ile değiştirebiliyor muyum?

Koşulsuz ürün iadesi, sadece www.rainwater.com.tr üzerinden satın alınan ürünler için geçerlidir. İade sürecinin başlayabilmesi için, satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde iade talebinizi 444 0 420 numaralı destek hattımıza bildirmeniz gerekmektedir.

Ben ürünümü aldıktan sonra yeni modeli çıkmış. Bunu değiştirebilir miyim?

Eğer su arıtma cihazı ürünü www.rainwater.com.tr adresinden satın aldı iseniz, 14 gün içinde iade ederek istediğiniz ürünü yeniden sipariş verebilirsiniz. 14 gün üzeri kullanılmış ürünlerin koşulsuz iade hakkı bulunmamaktadır.

İade etmek istediğim cihazın geri ödemesini kaç gün içerisinde alabiliyorum?

Onaylanan bir para iadesi talebi, ilgili bankanın performansına göre 2 ile 6 iş günü arasında tamamlanmaktadır.

Servis ile ilgili sorular

En çok sorulan soruların cevaplarını listeledik. Merak ettiklerinizi bu sayfada bulabilirsiniz.

Cihazım çalışmıyor ne yapabilirim?

Ürününüzün çalışmaması ya da performansının düşmesi durumunda, müşteri hizmetlerimizi arayarak ürünün kargo ile sizden alınmasını talep edebilirsiniz. Kargo personeli ürünü sizden teslim alarak Rainwater servis merkezine teslim edecek ve ürün en kısa sürede bakımları yapılacak size geri gönderilecektir. Dilerseniz sizde ürünü Rainwater Servis Merkezine getirebilirsiniz. Rainwater Servis Merkezi adresine yetkili servis noktaları bölümünden ulaşabilirsiniz.

Arızalı ürün gönderiminde kargo ücreti ödemeli miyim?

Arızalı ürünlerin gönderimini müşteri hizmetlerimiz üzerinden organize etmeniz durumunda herhangi bir kargo ücreti ödemeniz gerekmemektedir.

İnternette aradığımda Rainwater servisi olarak pek çok farklı firma çıkmaktadır, hangisi sizin servisiniz nasıl bilebilirim?

Tüm yetkili servislerimizin bilgisi web sitemizin destek bölümünde bulunmaktadır. Yetkisiz servislerde yapılan işlemler ve orjinal olmayan parça kullanımları ürünlerde ciddi sorunlara yol açabilmektedir. Servis desteği için lütfen 444 0 420 numaralı hattımızdan bizimle iletişime geçiniz.

Cihazımın garantisini uzatma şansım var mı?

Şu an için uzatılmış garanti uygulamamız bulunmamaktadır.

Kullanıcı hataları garanti kapsamına girmekte midir?

Garanti geçerlilik koşulları ürünün kullanma kılavuzunun ve garanti belgesinin ilgili bölümünde belirtilmiştir. Bu koşullara aykırı kullanımlar için ücretsiz bakım/tamir hizmeti maalesef sağlanamamaktadır.

Tüm cihazların garanti süresi aynı mıdır?

Su arıtma cihazları kategorilerinde garanti süresi 2+8 yıl olup, musluk batarya gibi aksesuarlar için garanti süresi 2 yıldır.

Cihazımın garanti süresi bittikten sonra ne yapmalıyım?

Rainwater, ürün ömrü boyunca ürünlere her türlü servis hizmetini sağlayacaktır.

Cihazımın garanti süresini başlatmak için ne yapmam gerekiyor?

Cihazınızı www.rainwater.com.tr adresinden ya da, 444 0 420 numaralı destek hattımızı kullanarak kaydettirebilirsiniz.

Cihazıma ait parçaları nereden satın alabilirim?

Ürününüze ait aksesuar ve yedek parçaları rainwater.com.tr yedek parça kategorisi adresinden satın alabilirsiniz. Daha fazla destek için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz

Başka bir modele ait parçaları kendi cihazımda kullabilir miyim?

Eğer sizin ürününüzün modeli ile ilgili aksesuar veya parçanın uyumluluğu varsa parçayı kullanabilirsiniz. Daha fazla bilgi için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

Kırılan parçaları size göndermem gerekiyor mu?

Kırıklar ücretli tamir statüsünde yer aldığından eski parçayı bize iade etme yükümlülüğünüz bulunmamaktadır.

Servisteki cihazımın durumunu nasıl öğrenebilirim?

Ürününüzün onarımdaki durumunu sorgulamak için müşteri hizmetlerimizi arayabilirsiniz.

Bugün için alım oluşturulmasına rağmen kargo şirketi gelmedi, neden?

Rainwater olarak ürünlerin müşteri lokasyonundan alınmasını kargo firması ile organize etmekteyiz. Alımla ilgili bir problem yaşanması durumunda, müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçerek destek alabilirsiniz.

Uzun süre şehir dışında olacağım. Su arıtma cihazımı enerji bağlantılı şekilde bırakabilir miyim?

Rainwater olarak uzun süre ürünün kullanılmadığı durumlarda şarjda bırakılmamasını öneriyoruz.

Rainwater su arıtma Cihazımın (Türkçe) kullanma kılavuzuna nasıl ulaşabilirim?

Ürün kutularında kullanma kılavuzu kitapçığı bulunmaktadır. Kitapçığın kaybedilmesi durumunda, müşteri hizmetlerimizden destek alarak mail ile size gönderilmesini sağlayabiliriz.

Genel Sorular

En çok sorulan soruların cevaplarını listeledik. Merak ettiklerinizi bu sayfada bulabilirsiniz.

Araştırmalar şehir şebeke suyunun temiz olduğunu söylüyor. Neden endişe edeyim?

Su barajlardan ayrılıp evinize ulaşana dek belirli bir süre geçirir. Bu süre içinde istenmeyen katkıları da kendine dahil edebilir. Kokular ve tortular karışabilir. Bir Rainwater sistemi bu bu kirliliğe karşı son derece etkili koruma sağlar.

Sodyum, Rainwater’un arıttığı suda ne kadar bulunur?

Rainwater’un patentli sistemi sayesinde, çok çok az. Her durumda, Rainwater’un arındırdığı her litre suda bir dilim beyaz ekmekten daha az sodyum bulunur. Eğer doktorunuz sodyum rejimi öneriyorsa, Rainwater’un Reverse Osmosis içme suyu cihazı, toplam sodyum miktarını neredeyse sıfıra indirir ve bu diyeti tam olarak karşılar.

Evimden taşınırsam cihazlarımı ne yapmam gerekecek?

Rainwater’ınızı taşındığınızda beraber götürebilirsiniz. Bakım belgeniz, ömürboyu, tüm dünyada geçerli olacaktır. Rainwater’un uluslararası bayileri size her yerde montaj ve bakım desteğini verir.

Garanti neyi kapsar?

Ürün 10 yıl(2+8) boyunca size (filtrelerin yetkili servislerde düzenli değişimi olduğu sürece) cihazın sağlıklı bir şekilde su vermesinin garantisidir. Sistem bağlantı ekipmanlarından yaşayabileceğiniz sorunlar karşısında ücretsiz hizmet sağlanmaktadır.

Fiyatlar neden değişken? Farklı fiyat aralıklarında ürün var!

Tabi ki her üründe olduğu gibi bu ürününde ucuz fiyatları olacaktır. Uzakdoğu yada eksik filtreli veya küçük filtre ile kullanlanlar vardır. Filtrenin kapasitesi küçük olduğunda filtrenin değişim zamanı, anlık vermiş olduğu su miktarı, su kalitesi ve garanti süresi de buna göre değişecektir.

Çocuğumuza oyuncak alırken bile Uzakdoğu malı olmaması tercih edilirken, suyun öneminin ne kadar büyük olduğu düşünüldüğünde, su arıtma cihazına da aynı özen gösterilecektir.

Ürün kendini ne kadar sürede amorti eder?

Her ailenin bir damacana masrafı vardır, fakat ambalajlı su sadece içme suyu olarak kullanılmaktadır. Fakat mutfağınızda su arıtma cihazı olsa herşeyi (çay, kahve, yemek, meyve sebze yıkama gibi) bu temiz suyla yapacaksınız ve günde en az 1 adet ambalajlı su tüketmek gerekir. Buda çok masraflı ve sağlıksızdır.Dolayısı ile su arıtmalar kendini 10-12 ayda amorti eder. Su arıtmayı bir kumbara olarak düşünmeliyiz. Sağlık en iyi yatırımdır.

Montaj esnasında tezgahım zarar görecek mi? 2 musluk yerine alternatif var mı? Mevcut sebilim kullanım dışı mı kalacak?

Su arıtma montajımız yapılırken servis elemanlarımız çok titizlikle çalışıp evyenize zarar vermeden montajlarını yapmaktadırlar.

Fakat evyesine bağlantı yaptırmak istemeyen müşterilerimiz için alternatiflerimizde mevcuttur. 3’lü musluk diye tabir ettiğimiz şebeke suyu(sıcak-soğuk) ve arıtma suyunu isteğe göre kullanabileceğiniz armatürlerimiz vardır.

Sıcak-soğuk sebillerimiz veya evde kullandığınız mevcut sebilinize veya buzdolabınıza entegrasyon sağlanabilir. Ama tabiki damacanadan çok daha temiz bir suyla sebze ve meyveleriniz yada çay kahve suyu alırken rahatça hareket etme fırsatı sunan bir lavabo ile yaşamak daha pratik olmaz mı ?

Su Arıtma Sistemleri Hakkında

En çok sorulan soruların cevaplarını listeledik. Merak ettiklerinizi bu sayfada bulabilirsiniz.

Şebeke suyu, Rainwater Su Arıtma cihazlarına gelmeden önce yeteri kadar temiz değil mi?

Bu aslında sizin “yeterlilik” anlayışınıza bağlıdır. Bir çok yerin su kalitesinin iyi durumda olduğu doğrudur. Fakat suyunuz halen, kokusunu ya da tadını alamayacağınız sizin için zararlı çeşitli kirliliklerle yüklü olabilir. Rainwater bunları alır ve olması gereken doğru, mükemmel seviye getirir.

Rainwater Su Arıtma cihazı suyun sertliğini nasıl iyileştiriyor?

Bu aslında sizin “yeterlilik” anlayışınıza bağlıdır. Bir çok yerin su kalitesinin iyi durumda olduğu doğrudur. Fakat suyunuz halen, kokusunu ya da tadını alamayacağınız sizin için zararlı çeşitli kirliliklerle yüklü olabilir. Rainwater bunları alır ve olması gereken doğru, mükemmel seviye getirir.

Kaç filtreli sistemdir? Filtrelerin içinde ne vardır? Doğal mıdır? Ne işe yarar?

1.Kademe : 5 mikron sediment filtre; gözle görülebilen tüm kiri, pası ve kum parçacıklarını giderir.

2.Kademe : Karbon blok filtre; Klorun ve organik kimyasalların %99’ unu alır. Tat, koku ve renk giderir.Suyu membrandan önce 1 mikron seviyesinde süzerek membranın kapasitesini artırır, ömrünü uzatır.

3.Kademe : UF Membran filtre; Sudaki Mikrobiyolojik ve kimyasal arıtımı gerçekleştirir. Gözenekleri 1 milimetrenin on milyonda biri küçüklüğünde yarı geçirgen bir zar filtredir. Suyu molekül düzeyinde filtre eder suda bulunan mikropları, bakterileri, ağır metalleri suya sertlik veren mineralleri ve tüm zararlı maddeleri arıtır. Suyu sağlıklı, yumuşak, mineral dengeli bir hale getirir.

4.Kademe: Alkali Ph seramik filre yardımıyla yabancı maddeleri arındırarak suyu çok daha saf, kaliteli sağlıklı ve fonksiyonel hale getirir.

Neden paslanmaz çelik tank tercih etmeliyim?

Küresel ısınmanın da etkisi ile artık tüm dünya için kaçınılmaz olan su depolama ihtiyacı ancak sağlıklı bir şekilde yapıldığında insanlara fayda sağlayabilir. Depolarda su kalitesini bozan başlıca etkenler;
* Suyla temas eden malzemelerden suya zararlı kimyasal maddelerin karışması, Işık geçirgenliği, Suyla temas yüzeylerinde gözenekler olması gibi nedenlerdir.

Rainwater arıtma sistemi su deposu paslanmaz çelik olup Gıda depolama standartlarına uygundur. Korozyon ve paslanmaya karşı son derece dayanıklı ve uzun ömürlüdür

Arıtma sisteminin sertifikasyonu ve su analiz raporu olması neden önemlidir?

Ülkemiz ve dünya piyasasında satılan yüzlerce filtrasyon cihazı var. Evinizde kullanacağınız su arıtma sistemi kalite ve sağlık güvenceleri veriyormu? İyi kalitede filtrasyon cihazı almak ancak Uluslararası sertifikalar ve garantisi ile olur. Rainwater su arıtma sistemi Uluslararası Water Quality Association, NSF, FDA, CE sertifikasyon güvencelerini taşır ve 10 yıl firma garanti kapsamındadır. Su analiz raporları ise sağlığınız için güvence olmalıdır. Rainwater su arıtma sistemi Hıfzısıhha, İTÜ, ODTÜ, Gıda ve Tarım Bakanlığı, Tübitak, Düzen Norwest Laboratuarlarında test edilmiş ve TS266 içme ve kullanma amaçlı sular standardına uygun su elde edileceğini garanti eder.

Sebil Ürünleri Hakkında

En çok sorulan soruların cevaplarını listeledik. Merak ettiklerinizi bu sayfada bulabilirsiniz.

Filtreleri kolay değiştirebilir miyim?

Filtrelerin değişimini çok kısa sürede yapabilirsiniz. Filtre başlıklarının üzerindeki butona basıp filtrenizi döndürerek çekmek çıkarmanız için yeterli olacaktır. Yeni filtrenizi takarken ise tekrar döndürerek yuvaya oturtmanız gerekmektedir. 3 adet filtreyi 10-15sn gibi kısa sürede değiştirebilirsiniz.

Ürün çok yer kaplıyor mu?

Güzel bir şeye ulaşmak kolay değil. Tabi ki bir yer kaplayacak ancak mutfağınızdaki ambalajlı su kullanım alanı kadar yer kaplamayacağı kesin. Özellikle müşterilerimizi düşünerek filtreleri ve deposu ayrı olan modeller ile ergonomik bir kullanım sağladık. Filtreler En: 8,5cm. Boy: 34.5cm. Genişlik: 29cm. olup, süpürgeliğin altına veya tezgahın altında kullanılmayan bir dolaba konulabilir. Depo ise 8lt. Paslanmaz çelik olup Yükseklik: 30cm, Genişlik: 26,5cm.dir.Montaj yeri konusunda sıkıntı yaşadığımız müşterimiz olmamıştır.

Filtre Ürünleri Hakkında

En çok sorulan soruların cevaplarını listeledik. Merak ettiklerinizi bu sayfada bulabilirsiniz.

Filtreler garanti kapsamına girer mi?

Hayır. Sarf malzeme olarak nitelendirilmiş filtreler garanti kapsamına girmez. Ör: Araç filtreleri, hava temizleme filtreleri, süpürge filtreleri gibi malzemeler, belli periyotlarda ücret karşılığı yenilenir. Filtrelerin düzenli olarak değişimi suyun kalitesini korur.

Filtre değişim zamanını nasıl takip edeceğim?

Rainwater su arıtma sistemi musluğu üzerindeki led ışık sayesinde filtrelerinizin değişim zamanını kolayca takip edebileceksiniz. Işık mavi yanıyor ise filtreleriniz ve suyunuz sağlıklı, kırmızı yanıyor ise filtrelerin değişim zamanının geldiğini anlayacaksınız.

Sistemimizin filtre değişim sıklığı nedir ? Fiyat Nedir ? Cihaz 10 yıla kadar aynı kalitede su verecek mi ?

Filtre değişim sıklığı 9-12 aydır. Değişim sıklığı kullanım yoğunluğunuza bağlı olarak uzayıp, kısalabilir. 1 yılı geçen sürede filtre performansı azalabileceğinden aynı kalitede suyu vermesi için standart olarak yılda 1 kez değişir. Buda 10 yıl süreyle aynı kalitede su içmenizi sağlayan bir unsurdur. 10 yıl boyunca sarf malzeme ücreti yıllık 100$’ı geçmeyecek şekildedir.

Instagram 'da bizi takip edin

Müşteri Yorumları

Rainwater sizlere daha iyi hizmet verebilmek için müşteri yorum ve puanlarını topluyoruz.
Müşterilerimizden gelen yorum ve puanlar ile kendimizi ve sistemlerimizi geliştiriyoruz.

Bizi, Biz Yapan Nedir?

Doğadan aldığımız ilhamla tasarladığımız, sağlıklı yaşamı koruyan, nitelikli içme suyuna erişimi kolaylaştıran, teknolojileriyle öncü, güvenilir su arıtma cihazları…
Çünkü yaşam mutluluğunuz bizim için paha biçilemez!

Alkali

Sağlıklı bir insan vücudu, hafif alkalidir. Kusursuz dengede çalışmak için de alkali kalmak ister! Elbette içme suyunuz daima pH 8 + Alkali

ORP

Soluduğumuz havayla, tükettiklerimizle, serbest radikallerin oluşturduğu riskleri azaltabilmek için daha çok ve daha iyi antioksidana ihtiyacımız var. Rainwater ile içme suyunuzun ORP değeri -300

LED’li Musluk

Sizi düşünen, daima sağlıklı içme suyu tüketebilmeniz için filtre değişim zamanını, sizin için takip eden akıllı su arıtma teknolojileri. Elbette Rainwater ile musluğunuz LED’li ve akıllı

Paslanmaz Tank

İçme suyunuza göz bile dokunmasın, hep steril ve güvenle depolansın diye çelik tank kullanıyoruz. Elbette Rainwater ile su tankınız 304 paslanmaz çelik

Az Yer Kaplayan

Güvenin, kullanım ergonomisinin rahatlığı, mutluluğun daha büyüğü sizin olsun diye su arıtma teknolojilerimiz az yer kaplıyor. Elbette su arıtma teknolojilerimiz minimal boyutlarda.

Kolay Montaj

Dakikalar içinde, üstelik her mutfak tipinde 360 derece montaj çözümleri. Elbette Rainwater ile su arıtmanız tüm mutfaklarda güvenli kullanıma hazır

Daha Fazla Bilgi

Garanti

Garanti süreleri ve garanti koşulları

DAHA FAZLA BİLGİ EDİN

Satış Noktalarımız

Diğer kullanıcılardan öneriler alın!

DAHA FAZLA BİLGİ EDİN

Haberler & Duyurular

Yeni haber ve duyurulara göz atın.

DAHA FAZLA BİLGİ EDİN

Servis noktalarını keşfedin

Garanti süreleri ve garanti koşulları

DAHA FAZLA BİLGİ EDİN

Çözüm Ortaklığı

Rainwater ile çözüm ortaklığı yapın.

DAHA FAZLA BİLGİ EDİN

Online Servis Talebi

Onarımı için talep oluşturun.

DAHA FAZLA BİLGİ EDİN

Merak Edilenler

Daha fazla bilgi edinin.

DAHA FAZLA BİLGİ EDİN

Müşteri Yorumları

Müşterilerimizin bizimle olan deneyimlerini öğrenin.

DAHA FAZLA BİLGİ EDİN

Aydınlatma Metni KVKK.

KVKK gizlilik haklarınızı öğrenin.

DAHA FAZLA BİLGİ EDİN